onsdag 3. september 2008

Hurdal=)

Jepp, akkurat som jeg hadde trodd, så er jeg ganske så dårlig til å blogge jevnlig=P Men da kan jeg skrive en liten oppdatering nå. Jeg er da i hurdal og har vært her i litt over en og en halv uke. Og jeg er utrolig glad i det stedet her allerede! Det er utrolig koselig her, masse koselige folk, og skjer masse moro hele tida! Også må jeg få lov til å si det at grunnen til at jeg ikke har blogga på en stund er at jeg ikke har tid til å sitte og nerde for datan! Så det så=)

Men jeg lovte liksom en oppdatering jeg, så da skal jeg prøve å ikke prate meg helt bort! Første timene på verket var selvfølgelig veldig skummelt! Masse nye mennesker jeg ikke ante hvem var, og helt nytt sted. Skummelt! Men så blei ting mindre og mindre skummelt, og det tok ikke lang tid før jeg kunne gå inn i matsalen uten å bekymre meg over om det var noen kjente jeg kunne sette meg ved siden av. Alle var plutselig blitt kjente!

Så dro vi på tur, og det var moro!=D Tur til livoll, over hundre stykker... Leirstedet er beregna for cirka 50! Noen (u)heldige sporty mennesker, nærmere bestemt i overkant av halvparten, måtte sove ute i telt eller lavvo. Vi andre fikk sove inne, og det var egentlig ganske greit å ha en myk madrass. Særlig da det begynte å regne siste natta...

Hovedaktiviteten på livollturen vår selvfølgelig en gåtur i det vakre norske fjellet. Og det var faktisk utrolig koselig. Vi kunne velge mellom kort(lang) tur og passe(latterlig lang) tur. Jeg valgte faktisk den latterlig lange, og jeg angrer ikke! Vi hadde en helt fantastisk tur! Litt slitsomt, men superkoselig.

Etter livolltur hadde vi besøk av blindeforbundet, og hadde en ganske artig lørdag, der vy bytta på å være blinde til måltidene. En interessant opplevelse! Man så ganske mye rart ved matbordet den dagen!

Men nå tror jeg at jeg skal gå og se om tøyet mitt er ferdig i vaskemaskinen, så da skriver jeg mer seinere=)

Ingen kommentarer: