søndag 21. september 2008

Ja, jeg veit det! Jeg er skikkelig dårlig på det her med blogging... Jeg glemmer jo bort hele bloggen min med en gang=P Men til mitt forsvar så skal det sies at jeg nesten ikke sitter på datan her i hurdal da. Det er så mye annet å gjøre=)

Den uka her har vi hatt linjeuke. Det vil egentlig si at vi har brukt hele uka i stallen=D Jeg har begynt å trene opp Mick Mac igjen nå, men han kan ikke ris på timer helt enda, så jeg har ridd andre hester på timene. Jeg har hovedsaklig ridd Mason, som jeg allerede har skrivd litt om. Han er kjempefin i dressur! SVÆR! Men veldig grei. Helt til han får lov å hoppe... Da blir han sinnsykt gira, og tar helt av... Litt skummelt, men greit hvis man er forberedt på det, og klarer å roe han ned.

Jeg har også hatt en dressurtime på Apollo og en sprangtime på Lamar. Apollo kan beskrives med et ord: treig. Men han kan være veldig fin da, når han bare får opp tempoet... Lamar er heller ikke av de raskeste, for å si det sånn... Men han var det mer liv i. En veldig fin sprangponni, som var veldig morsom å ri. Minna litt om Mick Mac i personlighet=)

Ellers går livet sin vante gang her i hurdal, med mat hele tiden, masse koselige mennesker, og artige arrangementer hele tida. Jeg tror jeg slutter her, for jeg er relativt trøtt, etter at jeg spilte ligretto til klokka 3 i går natt... (Vi starta ikke å spille ligretto før rett før 2 da, bare så det er sagt... Vi lekte mafia og spilte alias først=P )

Ingen kommentarer: