onsdag 20. august 2008

Rydding...

Ja... Nå er det bare tre dager igjen til jeg drar, og da er det enkelte ting som må gjøres først... Pakking er jo en selvfølgelighet, men det har jeg ikke fått begynt på enda, fordi den tida jeg har hjemme nå går med til å rydde rommet mitt. Jeg prøver nemlig å rydde rommet ordentlig før jeg drar... Og da mener jeg virkelig rydding, altså tømme skuffer og skap, kaste en tredjedel, legge en tredjedel opp på loftet, og dermed sitte igjen med veldig lite på selve rommet=)

Problemet er egentlig at det etter 8 år samler seg veldig mye rart på et rom... Og når jeg først rydder på den måten, så er jeg liksom nødt til å lese på hvert eneste papir, se gjennom hver eneste skolebok, osv. Dermed tar det veeeeldig mye tid=P Men det blir fint da! Og i morra kan jeg kanskje begynne å pakke og?

Men det ekke bare rydding og pakking som må til før man kan dra. Det er faktisk litt trist å tenke på at jeg ikke skal møte alle de menneskene jeg pleier å møte hver dag, eller hver uke regelmessig lenger. Derfor prøver jeg nå og henge mest mulig sammen med vennene mine, samtidig som jeg må rydde og pakke, og prøve å få med meg flest mulig middager sammen med resten av familien... Til nå denne uka har jeg klart en av tre... Jeg kan da vel ikke no for at jeg har masse å prate med venna mine om når jeg ikke har sett dem på en hel sommer, og ikke kommer til å se dem no særlig det året her...

I dag har jeg faktisk også vært med på å spille inn en vitnesbyrd video som skal vises i filla på fredag! Ææ! Jeg trives ikke foran kamera. Men, nå er det på film, så da er det sånn det er... Apropos filla på fredag, så er det litt trist at jeg ikke får vært i filla hver fredag fremover! Det er noe jeg virkelig kommer til å savne. Men heldigvis så er ikke Gud bare i filla på fredag, han er med meg til hurdal og=D

Så da er det vel bare å avslutte med at jeg gleder meg no helt sykt til å dra, selv om det er mye jeg kommer til å savne!

Ingen kommentarer: